joi, 6 noiembrie 2008

Daca esti agresat in trafic fa reclamatie!

Zilele trecute mergeam linistit cu masina prin oras, cand vad in oglinda un tampit care venea cu viteza din spate, depaseste cateva masini pe linie dubla continua si se pozitioneaza in spatele masinii mele. Deoarece eu mergeam cu viteza regulamentara in oras, fapt care se pare ca l-a deranjat foarte tare, ma depaseste prin dreapta, trece in fata mea si pune frana brusc (pentru ca el e smecher si are geamuri fumurii). Am fost nevoit sa franez si eu brusc iar masina din spatele meu abia a reusit sa evite un posibil accident.

Ce am facut? Am sunat la 112, am spus ca vreau sa reclam un incident in trafic si mi s-a facut legatura la politie. Ei au notat numarul masinii si modelul si au spus ca incearca sa il opreasca daca il vad in trafic. Poate ca nu am rezolvat nimic pe moment dar daca toti cei "agresati" intr-un fel sau altul ar proceda la fel, in timp am reusi sa fim putin mai civilizati in trafic si poate nu doar acolo...

Fa reclamatie si tu daca patesti la fel!

2 comentarii:

ana spunea...

Un agresor este o persoana care isi foloseste forta sau puterea, pentru a-i speria sau a-i intimida pe cei din jurul sau. Din nefericire, aproape toti dintre noi ne purtam, uneori, astfel incat ceilalti ne percep ca fiind agresivi. Oamenii care insa fac acest lucru, in mod constant, sunt, adesea, persoane care au suferit, la randul lor, din aceasta pricina sau carora Ie lipseste increderea in sine - a exercita forta asupra celorlaiti ii face sa se simta bine.cel mai bun lucru este sa suni la 112....

Unknown spunea...

Crede-ma, n-ai rezolvat nimic. Trebuia sa faci plangere scrisa nu asa, la 112. Eu asa i-am facut unui idiot in seara asta. A iesit dintr-o parcare cu spatele si am tras de volan in ultima clipa ca sa-l evit. Si tot el vu gura mare. La 112 e fâs.